Hoe kan ik een machtiging tot Automatische Incasso afgeven of wijzigen?

  Administratie

U kan PCextreme een machtiging geven om facturen automatisch te incasseren.
Op deze wijze heeft u hier geen omkijken naar. Ook voorkomt u eventuele extra kosten bij te laat betalen.

Een nieuwe machtiging afgeven

U kan een machtiging afgeven door als Administrator of Financial User in te loggen op uw controlepaneel.

Wanneer u bent ingelogged kiest u in de zwarte balk boven aan uw pagina voor “Accounts & Members”. Vervolgens kiest u in het menu aan de linkerkant van uw pagina voor de optie ‘Billing’.
Onder de optie ‘Recurring Payment’ kan u bij de optie ‘Direct Debit (SEPA)’ een machtiging tot Automatische Incasso afgeven via de knop “Authorize Payment Method”.

Een bestaande machtiging aanpassen

Om een bestaande machtiging aan te passen moet u ook inloggen op uw controlepaneel als Administrator of Financial User.

Wanneer u bent ingelogged kiest u in de zwarte balk boven aan uw pagina voor “Accounts & Members”. Vervolgens kiest u in het menu aan de linkerkant van uw pagina voor de optie ‘Billing’.

Onder de optie ‘Payment methods’ ziet u vervolgens de huidig afgegeven machtiging staan, met een mogelijkheid deze te verwijderen (middels het icoontje met het prullenbakje). Wanneer u dit gedaan heeft kan u een nieuwe machtiging afgeven door te kiezen voor “Recurring Payment”, en vervolgens de optie ‘Direct Debit / SEPA’ te selecteren. Wanneer u dit heeft gedaan kan u de nieuwe machtiging afgeven via de knop “Authorize Payment Method”.