Hoe kan ik mijn factuurgegevens aanpassen?

  Administratie

U kan uw klantgegevens aanpassen en/of actualiseren via uw controlepaneel. Hiermee kan u uw adresgegevens actualiseren, of bijvoorbeeld de tenaamstelling van uw factuur wijzigen.

Wanneer u bent ingelogd op uw controlepaneel klikt u boven in de balk op de optie “Accounts & Members” waarna u het betreffende account in de lijst kan selecteren. Indien er maar 1 account aan uw user is gekoppeld klikt u deze aan.

Op de pagina die opent kiest u in het menu aan de linkerkant van uw pagina voor de optie “Billing”. Op de pagina welke vervolgens rechts op uw scherm staat vindt u onder het kopje “Billing Details” de klantgegevens van het betreffende account. U kan deze naar wens aanpassen via de optie “Edit Details” onder aan het overzicht.

Let op: De Billing Details bevatten de gegevens van de persoon of organisatie die juridisch gezien een overeenkomst aangaat met PCextreme B.V.. Alle facturen zullen dan ook worden aan deze persoon of partij worden verzonden.